Елементи викладання курсу «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей
Ключові слова:
табличний процесор, електронна таблиця, економічні спеціальності, задачі професійного спрямуванняАнотація
У статті розглянуто важливість вивчення електронних таблиць офісного додатку в курсі «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей. Визначено, що під час викладання даного курсу більше уваги треба приділяти задачам професійного спрямування. Також наведено приклади задач однієї з лабораторних робіт.
Посилання
1. Горлач В.А., Левченко О.С. Табличний процесор Microsoft Excel: навч. посіб. / за ред. Шматенка О. П. – Київ, 2015. – 74 с.
2. Яцько О.М. Комп’ютерно орієнтована методична система навчання інформатики майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: навч. посіб. / за ред. Яворинського С. Н. – Київ , 2016. – 11-12 с.
3. Триус Ю.В., Яцько О.М. Особливості навчання інформатики майбутніх економістів // Комп’ютер в школі та сім’ї №5// Київ, 2015. – 8-9 с.
4. Голубник О.Р., Когут М.П., Мельник Б.К., Мельник Н.Б., Міщук Н.В., Несторович Н.В., Прийма С.С., Троханяк С.Р. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з курсу «Інформатика» для студентів першого курсу економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка навч. метод. вид / за ред. Юринця В.Є. – Львів, ЛНУ, 2018. – 63-64 с.
5. Малюк В.Г., Новікова О.О., Оленченко В.Т., Сальніков О.М. / Інформатика та інформаційні технології: навч. посіб.– Харків: Нац. акад. НГУ, 2018. – 119-121 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.