Використання платформи Сlassdojo для організації дистанційного навчання

Автор(и)

Ключові слова:

дистанційна платформа, дистанційне навчання, Сlassdojo

Анотація

У статті розглянуто особливості використання платформи Сlassdojo при організації дистанційного навчання. Визначено основні переваги та недоліки використання зазначеної платформи. Також наведено історичні передумови появи та розвитку різноманітних дистанційних платформ для організації дистанційного навчання.

Посилання

1. Velychko V.E., Stopkin A.V., Fedorenko O.G. Use of computer algebra system maxima in the process of teaching future mathematics teachers. Information Technologies and Learning Tools. Kyiv, 2019. Vol. 69, №1. P. 112-123.

2. Стьопкіна А.С., Стьопкін А.В., Трубник І.В. Інтернет як засіб впливу інформаційних технологій на ціннісні орієнтації молоді . Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. № 4 (108). С. 362-372

3. Закон про вищу освіту URL: https://osvita.ua/legislation/law/2235/ (дата звернення: 01.11.2022)

4. Про дистанційне навчання URL: http://kul.kiev.ua/informacija/pro-distanciyne-navchannja.html (дата звернення: 01.11.2022)

5. П’ять платформ для організації дистанційного навчання URL: https://buki.com.ua/ru/news/5-platform-dlya-orhanizatsiyi-dystantsiynoho-navchannya/ (дата звернення: 01.11.2022)

##submission.downloads##

Опубліковано

26-12-2022

Як цитувати

Яніна, К., Ткаченко, Н., Стьопкін, А., & Стьопкіна, А. (2022). Використання платформи Сlassdojo для організації дистанційного навчання. Технології електронного навчання, 6, 61–69. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/58

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають