Using the Сlassdojo platform to organize distance learning at school
Keywords:
distance platform, distance learning, СlassdojoAbstract
The article discusses the features of using the Сlassdojo platform in the organization of distance learning. The main advantages and disadvantages of using the specified platform are determined. Historical prerequisites for the appearance and development of various distance platforms for the organization of distance learning are also given.
References
1. Velychko V.E., Stopkin A.V., Fedorenko O.G. Use of computer algebra system maxima in the process of teaching future mathematics teachers. Information Technologies and Learning Tools. Kyiv, 2019. Vol. 69, №1. P. 112-123.
2. Стьопкіна А.С., Стьопкін А.В., Трубник І.В. Інтернет як засіб впливу інформаційних технологій на ціннісні орієнтації молоді . Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. № 4 (108). С. 362-372
3. Закон про вищу освіту URL: https://osvita.ua/legislation/law/2235/ (дата звернення: 01.11.2022)
4. Про дистанційне навчання URL: http://kul.kiev.ua/informacija/pro-distanciyne-navchannja.html (дата звернення: 01.11.2022)
5. П’ять платформ для організації дистанційного навчання URL: https://buki.com.ua/ru/news/5-platform-dlya-orhanizatsiyi-dystantsiynoho-navchannya/ (дата звернення: 01.11.2022)
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 E-learning teXnology

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.