Використання Google додатків у підготовці майбутніх вчителів

Автор(и)

  • Т.В. Турка ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • А.В. Стьопкін ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • З.Д. Пащенко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • А.Д. Рудченко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Ключові слова:

інформаційні технології, додатки Google

Анотація

У статті наведено огляд основних додатків Google та проведено аналіз можливості їх використання всіма учасниками навчального процесу. Розглянуто основні переваги та недоліки використання додатків Google при підготовці майбутніх вчителів.

Посилання

1. Биков В.Ю. Проблеми та перспективи інформатизації системи освіти в Україні / В.Ю. Биков // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. – 2012. – № 13. – С. 3-18

2. Жалдак М.І. Комп’ютер на уроках математики / М.І. Жалдак. – К:.Техніка, 1997. – 304с.

3. Рамский Ю.С. Информационное общество. Информатизация образования / Ю.С. Рамский // Компьютерно-ориентированные системы обучения. – Киев : НПУ им. М.П. Драгоманова, 2003. – № 7. – С. 16–28.

4. Букач А. Про сервіси Google // Дистанційний курс. URL: https://sites.google.com/site/edugservis/home

5. Проценко Г. Хмарні обчислення та інформаційний простір сучасної школи // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2012. № 5. С. 33–41.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-11-2018

Як цитувати

Турка, Т., Стьопкін, А., Пащенко, З., & Рудченко, А. (2018). Використання Google додатків у підготовці майбутніх вчителів. Технології електронного навчання, 2, 3–7. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/8

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають