Використання вільнопоширюваного кросплатформного редактору3D графіки Blender в навчальному процесі

Автор(и)

  • Д.Ю. Лук'янова
  • А.В. Стьопкін
  • Т.В. Турка

Ключові слова:

3D моделювання, візуалізація, вільнопоширюване програмне забезпечення

Анотація

У статті висвітлено сучасний стан проблеми використання засобів 3D моделювання в навчальних закладах. Розглянуто  основні переваги та недоліки використання різних систем 3D моделювання у роботі викладача. Обґрунтовано доцільність
використання крос-платформного редактора 3D графіки Blender.

Посилання

1. Жалдак М.І. Комп’ютер на уроках математики / М.І. Жалдак. – К:.Техніка, 1997. – 304с.

2. Жалдак М.І. Теорія ймовірностей і математична статистика з елементами інформаційної технології / М.І. Жалдак, Н.М. Кузьміна, С.Ю. Берлінська. – Київ. Вища школа. 1996. – 352 с.

3. Рамский Ю.С. Информационное общество. Информатизация образования / Ю.С. Рамский // Компьютерно-ориентированные системы обучения. – Киев : НПУ им. М.П. Драгоманова, 2003. – № 7. – С. 16–28.

4. Chronister J. Blender Basics Classroom Tutorial Book 4th Edition. / James Chronister. – 2011. – 178 p.

5. Blender: Open Source 3D creation. [Electronic resource]. – Access mode: https://www.blender.org/.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-11-2016

Як цитувати

Лук'янова, Д., Стьопкін, А., & Турка, Т. (2016). Використання вільнопоширюваного кросплатформного редактору3D графіки Blender в навчальному процесі. Технології електронного навчання, 1. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/1