Використання графічного редактора Autodraw у процесі підготовки майбутніх учителів
Ключові слова:
інтернет, мультимедіа, графічні редакториАнотація
У статті розглянуто особливості використання мультимедійних технологій у навчальному процесі. Розкрито поняття мультимедіа та графічних редакторів, суть роботи графічних редакторів. Розроблено рекомендації для педагогів та учнів на основі аналізу роботи онлайн графічних редакторів. Дослідження було проведено з використанням методу теоретичного аналізу.
Посилання
1. Про Національну програму інформатизації: Закон України .Документ 74/98-ВР, чинний, поточна редакція. Редакція від 01.08.2016, підстава – 922-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/74/98-%D0%B2%D1%80.
2. Антонов В.M., Думан Л.О. Вимоги до створення електронного підручника (на основі досвіду викладання історії). Комп’ютер у школі та сім’ї. 2004. №6. С. 27–30.
3. Криштоф С.Д. Підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання Інтернет-підтримки у процесі навчання старшокласників: автореферат дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Д. Криштоф. – Х., 2012 – с. 8
4. Мирошниченко В. Використання сучасних інформаційних технологій. URL: http://goo.gl/v3kTfb.
5. Тарнавська Т.В. Сутність інформаційних технологій в освіті Київ : Кондор. 2013. 210 с.
6. Поняття про комп’ютерну графіку та її види. URL: http://www.zhu.edu.ua/mk_school/mod/page/view.php?id=3156.
7. Турка Т.В., Стьопкін А.В., Пащенко З.Д., Рудченко А.Д. Використання Google додатків у підготовці майбутніх вчителів / Т.В. Турка А.В. Стьопкін, З.Д. Пащенко, А.Д. Рудченко // Технології електронного навчання. – Слов’янськ, 2018. – №2. – Режим доступу: http://texel.ddpu.edu.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Технології електронного навчання

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.