Технології електронного навчання як сучасний засіб навчальної діяльності
Ключові слова:
технології електронного навчання, результати досліджень, всеукраїнська конференція, електронне наукове виданняАнотація
У статті розглянуто отримані результати застосування технології електронного навчання, що було представлено на Всеукраїнській інтернет-конференції «Технології електронного навчання» впродовж 2016-2019 років.
Посилання
1. Лук’янова, Д., Стьопкін, А. і Турка, Т. (2016) Використання вільнопоширюваного крос-платформного редактору 3D графіки Blender в навчальному процесі, Технології електронного навчання, 1, pp 3-6. https://texel.ddpu.edu.ua
2. Воронкін, О. (2016) До питання використання додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів, Технології електронного навчання, 1, pp 7-15. https://texel.ddpu.edu.ua
3. Федоренко, О. (2016) Мобільне навчання як засіб формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів, Технології електронного навчання, 1, pp 16-21. https://texel.ddpu.edu.ua
4. Величко, В. (2016) Можливості вільного програмного забезпечення в створенні електронних підручників, Технології електронного навчання, 1, pp 22-26. https://texel.ddpu.edu.ua
5. Пучков, І. (2016) Підвищення якості знань здобувачів вищої освіти засобами інформаційних технологій, Технології електронного навчання, 1, pp 27-30. https://texel.ddpu.edu.ua
6. Кайдан, В. і Кайдан, Н. (2016) Системи комп’ютерної математики в процесі математичної підготовки майбутніх учителів, Технології електронного навчання, 1, pp 31-36. https://texel.ddpu.edu.ua
7. Турка, Т., Стьопкін, А., Пащенко, З. і Рудченко, А. (2018) Використання Google додатків у підготовці майбутніх вчителів, Технології електронного навчання, 2, pp 3-7. https://texel.ddpu.edu.ua
8. Федоренко, О. і Величко, К. (2018) Використання електронної освіти у неформальному навчанні майбутніх учителів фізики та математики, Технології електронного навчання, 2, pp 8-13. https://texel.ddpu.edu.ua
9. Стьопкін, А. і Фролов, К. (2018) Використання редактору анімацій при викладанні інформатики в початкових класах, Технології електронного навчання, 2, pp 14-19. https://texel.ddpu.edu.ua
10. Величко, В. (2018) Відкриті системи підтримки процесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Технології електронного навчання, 2, 20-26. https://texel.ddpu.edu.ua
11. Беседін, Б., Вагнер, Г. і Смоляков, О. (2018) Організація дистанційного навчання в Google Classroom, Технології електронного навчання, 2, pp 27-31. https://texel.ddpu.edu.ua
12. Кайдан, Н., Кайдан, В. і Безсмертна, А. (2018) Шляхи підвищення ефективності навчального процесу природничо-математичних дисциплін через використання елементів дистанційного навчання, Технології електронного навчання, 2, pp 32-37. https://texel.ddpu.edu.ua
13. Топольник, Я. (2018) Педагогічні умови інформаційно-комунікаційної підтримки наукових досліджень майбутніх магістрів та докторів філософії в галузі освіти, Технології електронного навчання, 2, pp 38-46. https://texel.ddpu.edu.ua
14. Пучков, І. (2018) Інформаційні технології як засіб оптимізації навчального процесу закладів вищої освіти, Технології електронного навчання, 2, pp 38-46. https://texel.ddpu.edu.ua
15. Завгородній, Д. (2019) Використання відкритих освітніх ресурсів у процесі фахової підготовки майбутніх офіцерів військово-морських сил, Технології електронного навчання, 3, pp 3-10. https://texel.ddpu.edu.ua
16. Середа, Л. (2019) Застосування інформаційних технологій у процесі формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії, Технології електронного навчання, 3, pp 11-19. https://texel.ddpu.edu.ua
17. Загребельний, С. (2019) Використання комп’ютерного адаптивного тестування у ДДМА на платформі MOODLE, Технології електронного навчання, 3, pp 20-25. https://texel.ddpu.edu.ua
18. Величко, В. і Федоренко, О. (2019) Вивчення програмування засобами мов візуального програмування, Технології електронного навчання, 3, pp 26-32. https://texel.ddpu.edu.ua
19. Величко, В. і Федоренко, О. (2019) Формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя фізики засобами вільного програмного забезпечення, Технології електронного навчання, 3, pp 33-38. https://texel.ddpu.edu.ua
20. Кайдан, Н. і Кайдан, В. (2019) Комп’ютерне моделювання на заняттях з фізики з використанням системи Mathcad, Технології електронного навчання, 3, pp 39-44. https://texel.ddpu.edu.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.