Організація навчальної діяльності за технологією мікронавчання під час пандемії COVID-19
Ключові слова:
мікронавчання, електронне навчання, електронні освітні ресурси, організація дистанційного навчанняАнотація
Однією з найважливіших вимог успішного досвіду навчання є регулярна навчальна діяльність. Обмеження, що виникли під час пандемії COVID-19 вплинули на організацію навчальної діяльності в усьому світі. Надто швидкий перехід на дистанційну форму навчання яскраво виявив, окрім безсумнівних переваг, існуючи недоліки дистанційного навчання. До кінця не розробленою залишається проблема подання навчального матеріалу як з точки зору темпу подання, так і з точки зору його об’єму для однієї навчальної активності. У статті розглядаються основні положення мікронавчання, розглядаються приклади його застосування та умови його ефективного застосування.
Посилання
1. Weber, Ch. M. (2003). Rapid Learning in High Velocity Environment: Dissertation to the Degree of Doctor of Philosophy in Management of Technological Innovation and Entrepreneurship, MIT, 2003. 569 p.
2. Gassler, G., Hug, T., & Glahn, C. (2004). Integrated Micro Learning–An outline of the basic method and first results. Interactive Computer Aided Learning, 4, 1-7.
3. Федоренко О., Величко В. (2020) Формування IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв у разi зростання бiологiчних загроз / Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 10, с.104-110.
4. Hug T. Microlearning: A New Pedagogical Challenge. In: Hug T, Lindner M, Bruck PA, editors. Microlearning: emerging concepts, practices and technologies; proceedings of microlearning 2005; learning & working in new media environments. 1. ed. Innsbruck: Univ. Press; 2006. pp. 7-11.
5. Ruedlinger B. Does Video Length Matter?, May 7, 2012, retrieved from https://wistia.com/learn/marketing/does-length-matter-it-does-for-video-2k12-edition
6. Guo P. J. , Kim J., Rubin R. How Video Production Affects Student Engagement: An Empirical Study of MOOC Videos. MIT Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory, 2014. 10 p., https://groups.csail.mit.edu/uid/other-pubs/las2014-pguo-engagement.pdf.
7. Hug T. Mobile learning as “microlearning”: conceptual considerations towards enhancements of didactic thinking. International Journal of Mobile and Blended Learning, 2(4), 2010, pp.47–57.
8. Fedorenko, E.H., Velychko, V.Ye., Stopkin, A.V., Chorna, A.V., Soloviev, V.N.: Informatization of education as a pledge of the existence and development of a modern higher education. In: Kiv, A.E., Soloviev, V.N. (eds.) Proceedings of the 6 th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018, P.20-32, (CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), Vol. 2433). – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper01.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.