Алгоритмічна компетентність майбутніх учителів математики як складова професійної компетентності

Автор(и)

Ключові слова:

професійна компетентність, алгоритмічна компетентність, алгоритмічна культура, алгоритмічне мислення, формування алгоритмічної компетентності

Анотація

У статті досліджується поняття алгоритмічна компетентність, розглядається її роль у структурі професійної компетентності вчителів математики. Розглядаються шляхи формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів математики.

Посилання

1. Петренко, С., Петренко, Л. (2018). Формування професійної компетентності майбутніх учителів математики: теоретичний аспект. Вісник СДПУ, Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 7 (81), https://doi.org/10.24139/2312-5993/2018.07/208-218

2. Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). pp. 130-133. http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10293/

3. Величко, В., Вiнниченко, О., Попов, К., & Чернишов, О. (2021). Формування алгоритмiчної компетентностi майбутнiх учителiв засобами вiзуального програмування. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (11), 101-107. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234845

4. Василенко, Н. В. (2020). Алгоритмічна компетентності фахівця з публічного управління: алгоритмічні знання, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура. Науковий вісник: Державне управління, (2 (4)). https://doi.org/10.32689/2618-0065-2020-2(4)-63-72

5. Кушнір, Н. O., & Шакотько, В. В. (2019). Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти. Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28)), 83-92. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 2.2019.21(28).14

6. Дудко, А., & Матяш, Л. (2021). До проблеми формування алгоритмічної культури учнів. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету. ПНПУ імені В.Г. Короленка, http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17845

7. Кадубовський, О., Соколова, О., & Шульгіна, А. (2021). До задач на конфігурацію Дезарга з невласними елементами та суміжні питання: методика навчання математики в закладах загальної середньої та вищої освiти. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (11), 151-172. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234879

8. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з математики (5-9 класи), Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, https://cutt.ly/60TKzbH

9. Корольський, В. В., & Капіносов, А. М. (2013). Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Educational Dimension, 37, 78-84.

10. Бирка, М. Ф. (2019). Алгоритмічне мислення як інструмент ефективної професійної діяльності вчителя у світі VUCA. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. No 66, Т. 1. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.66-1.20

##submission.downloads##

Опубліковано

26-12-2022

Як цитувати

Величко, В., Федоренко, О., & Олійник, Є. (2022). Алгоритмічна компетентність майбутніх учителів математики як складова професійної компетентності. Технології електронного навчання, 6, 70–78. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/59

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають