Algorithmic competence of mathematics teachers as a component of professional competence
Keywords:
professional competence, algorithmic competence, algorithmic culture, algorithmic thinking, formation of algorithmic competenceAbstract
The article examines the concept of algorithmic competence, considers its role in the structure of professional competence of mathematics teachers. Ways of forming the algorithmic competence of future mathematics teachers are considered.
References
1. Петренко, С., Петренко, Л. (2018). Формування професійної компетентності майбутніх учителів математики: теоретичний аспект. Вісник СДПУ, Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 7 (81), https://doi.org/10.24139/2312-5993/2018.07/208-218
2. Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). pp. 130-133. http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10293/
3. Величко, В., Вiнниченко, О., Попов, К., & Чернишов, О. (2021). Формування алгоритмiчної компетентностi майбутнiх учителiв засобами вiзуального програмування. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (11), 101-107. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234845
4. Василенко, Н. В. (2020). Алгоритмічна компетентності фахівця з публічного управління: алгоритмічні знання, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура. Науковий вісник: Державне управління, (2 (4)). https://doi.org/10.32689/2618-0065-2020-2(4)-63-72
5. Кушнір, Н. O., & Шакотько, В. В. (2019). Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти. Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28)), 83-92. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 2.2019.21(28).14
6. Дудко, А., & Матяш, Л. (2021). До проблеми формування алгоритмічної культури учнів. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету. ПНПУ імені В.Г. Короленка, http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17845
7. Кадубовський, О., Соколова, О., & Шульгіна, А. (2021). До задач на конфігурацію Дезарга з невласними елементами та суміжні питання: методика навчання математики в закладах загальної середньої та вищої освiти. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (11), 151-172. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234879
8. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з математики (5-9 класи), Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, https://cutt.ly/60TKzbH
9. Корольський, В. В., & Капіносов, А. М. (2013). Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Educational Dimension, 37, 78-84.
10. Бирка, М. Ф. (2019). Алгоритмічне мислення як інструмент ефективної професійної діяльності вчителя у світі VUCA. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. No 66, Т. 1. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.66-1.20
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 E-learning teXnology
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.