Застосування системи Maple при розв’язуванні задач балансового аналізу
Ключові слова:
системи комп’ютерної математики, задачі балансового аналізу, розв’язування задач, MapleАнотація
У статті висвітлено сучасний стан використання систем комп’ютерної математики та наведено переваги використання системи комп’ютерної математики Maple. Обґрунтовано можливість та доцільність використання системи комп’ютерної математики Maple під час розв’язування задач балансового аналізу курсу вищої математики для економічних спеціальностей, визначено перспективні напрямки подальших досліджень.
Посилання
1. Maple. Взято з http://www.maplesoft.com/products/Maple/index.aspx
2. Биков, В. Ю. (2010). СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології і засоби навчання, 1(15). doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v15i1.25
3. Васильєва, Л. В., & Гетьман, І. А. (2011). ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ОПТИМІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ В ЕКОНОМІЦІ. ДДМА.
4. Кайдан, Н. В., & Кива Л. Г. (2018). ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ МАТЕМАТИКИ MATHCAD ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ ЗАДАЧ ЛІНІЙНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (8), 97-102.
5. Михалевич, В. М., & Крупський, Я. В. (2011). РОЗВИТОК СИСТЕМИ MAPLE У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Інформаційні технології і засоби навчання, 21(1). doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v21i1.330
6. Сінько, Ю. І. (2009). СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ МАТЕМАТИКИ ТА ЇХ РОЛЬ У МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Інформаційні технології в освіті, (3), 274–278.
7. Стьопкін, А.В., & Лук'янова, Д. Ю. (2016). ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ МАТЕМАТИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТОЧНИХ НАУК. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, (2), 190-196.
8. Триус, Ю. В. (2005). КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИЧНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Брама-Україна
9. Юнчик, В. Л., & Федонюк, А. А. (2019). ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СИСТЕМ КОМП’ЮТЕРНОЇ МАТЕМАТИКИ В ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Інформаційні системи та мережі, (6), 90-102. doi: https://doi.org/10.23939/sisn2019.02.090
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.