Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін
Ключові слова:
хмарні сервіси, комп’ютерні технології, математичні дисципліни, процес навчанняАнотація
У статті висвітлено, як впровадження використання хмарних технологій дозволяє вирішити широке коло питань, які виникають при викладанні математичних дисциплін, поєднує у собі практичну та теоретичну частини курсу, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання, робить його інтерактивним. Однак слід зазначити, що широкому застосуванню хмарних технологій заважають проблеми методичного характеру, зокрема поєднання традиційного навчання та використання комп’ютерних технологій.
Посилання
1. Proskura S., Lytvynova S. The approaches to Web-based education of computer science bachelors in higher education institutions. Proceedings of the 7th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2019), Kryvyi Rih, Ukraine, December 20, 2019, CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2643, pp. 609-625.
2. Кайдан Н., Кайдан В. Комп’ютерні технології як компонент процесу викладання природничо-математичних дисциплін. Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Вип. LXX, Ч.ІІ, 2014, с.24-30.
3. Кайдан Н., Кракова А., Жадан С., Смоляр А. Застосування хмарних сервісів Math Partner та Graph Online при розв’язуванні задач з теорії графів. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. Вип. 10, 2020, с. 89-95.
4. Малашонок Г. Хмарна математика MathPartner у Києво-Могилянській академії. Наукові записки НаУКМА. Комп'ютерні науки. Т. 198, 2017, с. 27-35.
5. Маркова О., Семеріков С., Стрюк А. Хмарні технології навчання: витоки. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 46, вип. 2, 2015, с. 29-44.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.