Використання програмних доповнень до Google Диска як засіб підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти

Автор(и)

  • В.П. Кайдан Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії» https://orcid.org/0000-0003-2008-3539
  • Ю.О. Хабарова Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії» https://orcid.org/0000-0002-7345-6469
  • О.В. Бондаренко Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії» https://orcid.org/0000-0003-1150-0169

Ключові слова:

освітній процес, інформаційно-освітнє середовище, заклад фахової передвищої освіти, доповнення до GOOGLE Диска

Анотація

У статті висвітлено теоретичні засади існування інформаційно-освітнього середовища та можливості використання доповнень до GOOGLE Диска в освітньому процесі в закладі фахової передвищої освіти. Метою використання доповнень є підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. Реалізація мети здійснюється шляхом спрощення двостороннього процесу спілкування викладачів та здобувачів освіти, планування, підготовки та проведення занять, обробки інформації та підбиття результатів навчання.

Посилання

1. Атаманчук, П., Ніколаєв, О. & Семерня, О. (2008). Дидактичні особливості формування освітнього середовища в ТЕН, Кам’янець-Подільський: ФОП Сисик О.В., 65.

2. Биков, В. (2009). Моделі організаційних систем відкритої освіти, К. : Атіка, 246.

3. Гаврилюк, В. (2015). Теоретичні аспекти створення та функціонування інформаційноосвітнього середовища сучасного позашкільного навчального закладу. Народна освіта, (3). Взято з https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4261

4. Гордійчук, Г. (2015). Використання інформаційного освітнього середовища навчального закладу з метою професійної підготовки майбутніх фахівців, 159-162. Взято з http://ito.vspu.net/repozitariy/gordiychuk/statti_15/4_ocv.cered_2015.pdf

5. Гуревич, Р., Кадемія, М. & Козяр, М. (2006). Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях, Київ : Освіта України, 366. Взято з http://ito.vspu.net/repozitariy/Kademiia/stati/15last/7_15zIKT.pdf

6. Кайдан, Н., Кайдан, В. & Кравченко, Є. (2021). Використання сервiсiв для створення мобiльних додаткiв у навчальному процесi в закладах передфахової вищої освiти. Збiрник наукових праць фiзико-математичного факультету ДДПУ, (11), 108-112. doi:10.31865/2413-26672415-3079112021234846

7. Карташова, Л. (2017). Інформаційно-освітнє середовище професійно-технічних навчальних закладів, Київ: ІПТО НАПН, 216.

8. Морзе, Н. & Глазунова, О. (2008). Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі, 2(6). Взято з https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/138/124

9. Панченко, Л. (2010). Інформаційно-освітнє середовище сучасного університету, Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 280.

##submission.downloads##

Опубліковано

15-12-2021

Як цитувати

Кайдан, В., Хабарова, Ю., & Бондаренко, О. (2021). Використання програмних доповнень до Google Диска як засіб підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти. Технології електронного навчання, 5, 60–65. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/44

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають