Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей
Ключові слова:
STEM, метод проєктів, природничо-математичні дисципліни, самостійна робота, робототехнікаАнотація
У статті обґрунтовано необхідність впровадження ідей STEM-освіти в навчальний процес студентів педагогічних спеціальностей в аспекті нагальної потреби формування креативної та творчої особистості. Розглянуто план проєктної діяльності, що може бути використаний під час самостійної роботи з природничо-математичних дисциплін. Показана мотивація студентів до дослідницької діяльності, завдяки накопиченню ретельно опрацьованої теоретичної бази та отриманого власноруч експериментального матеріалу.
Посилання
1. Bykov, V. & Shyshkina, M. (2018). The conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science priorities. Information Technologies and Learning Tools, 67(6), 1-19.
2. Буйницька, O. (2019). Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету. Інформаційні технології і засоби навчання, 61(9), 268–278. doi:10.33407/itlt.v69i1.2313.
3. Валько, Н. В. (2020). Теоретичні та методологічні засади підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM-технологій, Херсон: Айлант.
4. Єгоров, Г. (2013). Стандарти як складова механізму забезпечення якості освіти у Франції. Порівняльно-педагогічні студії, (2-3), 103-108.
5. Інститут модернізації освіти. (2018). STEM-освіта. Взято з https://imzo.gov.ua/stem-osvita/
6. Кайдан, Н. & Глазова, В. (2019). Напрями підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження цифрових технологій. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (10), 213-222. doi: https://doi.org/10.31865/2414-9292.10.2019.182193
7. Коаліція STEM освіти. (2018). Взято з http://stem-coalition.org.ua/
8. Міністерство освіти і науки України. (2020). Стратегічним план діяльності Міністерства освіти і науки України до 2024 року. Взято з https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/01/strat_plan_mon_2024.pdf
9. Щирба, В. С. (2020). Формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців фізико-математичного профілю в умовах STEM орієнтованого навчального середовища. Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту імені Івана Огієнка, (26), 84–87. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2020_26_21
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.