Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей

Автор(и)

  • Н.В. Кайдан ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» https://orcid.org/0000-0002-4184-8230
  • С.В. Величко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Національний університет «Одеська юридична академія» https://orcid.org/0000-0002-2728-6796

Ключові слова:

STEM, метод проєктів, природничо-математичні дисципліни, самостійна робота, робототехніка

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність впровадження ідей STEM-освіти в навчальний процес студентів педагогічних спеціальностей в аспекті нагальної потреби формування креативної та творчої особистості. Розглянуто план проєктної діяльності, що може бути використаний під час самостійної роботи з природничо-математичних дисциплін. Показана мотивація студентів до дослідницької діяльності, завдяки накопиченню ретельно опрацьованої теоретичної бази та отриманого власноруч експериментального матеріалу.

Посилання

1. Bykov, V. & Shyshkina, M. (2018). The conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science priorities. Information Technologies and Learning Tools, 67(6), 1-19.

2. Буйницька, O. (2019). Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету. Інформаційні технології і засоби навчання, 61(9), 268–278. doi:10.33407/itlt.v69i1.2313.

3. Валько, Н. В. (2020). Теоретичні та методологічні засади підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM-технологій, Херсон: Айлант.

4. Єгоров, Г. (2013). Стандарти як складова механізму забезпечення якості освіти у Франції. Порівняльно-педагогічні студії, (2-3), 103-108.

5. Інститут модернізації освіти. (2018). STEM-освіта. Взято з https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

6. Кайдан, Н. & Глазова, В. (2019). Напрями підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження цифрових технологій. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (10), 213-222. doi: https://doi.org/10.31865/2414-9292.10.2019.182193

7. Коаліція STEM освіти. (2018). Взято з http://stem-coalition.org.ua/

8. Міністерство освіти і науки України. (2020). Стратегічним план діяльності Міністерства освіти і науки України до 2024 року. Взято з https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/01/strat_plan_mon_2024.pdf

9. Щирба, В. С. (2020). Формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців фізико-математичного профілю в умовах STEM орієнтованого навчального середовища. Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту імені Івана Огієнка, (26), 84–87. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2020_26_21

##submission.downloads##

Опубліковано

15-12-2021

Як цитувати

Кайдан, Н., & Величко, С. (2021). Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей. Технології електронного навчання, 5, 8–14. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/35

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають