Технократична і гуманітарна cкладова сучасної освіти

Автор(и)

  • Л.В. Долінська Одеський коледж комп’ютерних технологій Одеського державного екологічного університету https://orcid.org/0000-0002-8763-1977
  • В.В. Ковальчук Одеський коледж комп’ютерних технологій Одеського державного екологічного університету https://orcid.org/0000-0001-7460-8092

Ключові слова:

пізнання, методологічні засади, освіта, структура

Анотація

Стаття присвячена дослідженню становлення методологічних засад однієї з пріоритетних галузей гуманітарного знання - філософії освіти. Визначена специфіка сучасної концепції взаємодії гуманітарного і природничого знання, що відображає особливості становлення сучасної філософії освіти. Освіта розглядається, як динамічне соціокультурне явище і предмет сучасного філософського дослідження, скерованого на формування креативної особистості. Сформульовані сучасні методологічні засади філософії освіти та узагальнити особливості їх становлення.

Посилання

1. Ueberwimmer M., Blyznyuk T. Generational Theory: Cross-Cultural Approach // Economics of Development. 2016. №2 (78). P. 44-48.

2. Dolinska L., Vihor V., Kovalchuk V. About the Use of New Scientific ideas in Pedagogics // The 8 th International scientific and practical conference «PERSPECTIVES OF WORLD SCIENCE AND EDUCATION» (April 22-24, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. 980 p. Р.547-554

3. Самоукина Н. Теория поколений и управление персоналом в условиях кризиса. Школа тренинга Натальи Самоукиной. URL : https://samoukina.com/index/ publikaczii/stati/teoriyapokolenij-i-upravlenie-personalom-v-usloviyax-krizisa. html. (дата звернення: 21.12.2016).

4. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. К. : Вища школа, 2005. - 239 с.

5. Ягупов В. В. Педагогіка. К. : Либідь, 2002. - 560 с.

6. Соловйов С.В Кадрові технології. Харків: ХОГЗ, 2011. - 328 с.

7. Долінська Л.В. , Носко М.О. Розвиток професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу // Гуманізація навчально-виховного процессу. Збірник наукових праць ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». – Випуск 6 (86) . – Слов’янськ: ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2018.- С. 13-25.

8. Сидорова Н.К. Парадигма «логічних основ» у сучасній філософії освіти // Вісник Харківського національного університету. -2001.-№30.- С.86-90

9. Співаковський О.В., Львов М.С., Кравцов Г.М., Крекнін В.А., Гуржій Т.А.Зайцева Т.В.Кушнір Н.А Кот С.М. Педагогічні технології та педагогічно-орієнтовані програмні системи: предметно-орієнтований підхід. // Комп’ютер у школі та сім'ї. - 2002.- №2 (20). - С. 17-21

10. Dolins’ka L.V. Pedagogical conditions of training of specialists of the technical profile to carrying out study in higher education shool // European Science Review, «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna (Austria). – 2018.- Issue 3(4). - Р.157–160.

11. Пригожин И. От существующего к возникающему. М.: Мир,1985.– 327 с.

12. Ковальчук В. В. Основи системного аналізу. Одеса: ТЕС, 2019. – 197 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-12-2020

Як цитувати

Долінська, Л., & Ковальчук, В. (2020). Технократична і гуманітарна cкладова сучасної освіти. Технології електронного навчання, 4, 3–13. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/21