Інформаційні технології як засіб оптимізації навчального процесу закладів вищої освіти
Ключові слова:
online – освіта, дистанційна освіта, заклади вищої освіти, змішане навчання, інформаційні технології навчання, оптимізація навчання, студенти, фізико-математичні дисципліниАнотація
У статті розглянуто шляхи оптимізації навчального процесу закладів вищої освіти засобами інформаційних технологій. Зазначені види дистанційних освітніх послуг. Виділено характерні риси інформаційних технологій у навчальному процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано використання інформаційних технологій при вивченні фізико-математичних дисциплін.
Посилання
1. Бабанский, Ю.К. Оптимизация процесса обучения. Общедидактический аспект. Москва: Педагогика, 1977. 559 с.
2. Губаш О. П. Ретроспектива систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та підвищенні фахового рівня вчителів. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2009. №6 (14). URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em14/content/09goppol.htm. (Дата звернення: 13.11.2018).
3. Гурмаза В. Сучасні інформаційні технології підготовки майбутніх фахівців. URL: http://intkonf.org/gurmaza-vv-suchasni-informatsiyni-tehnologiyipidgotovki-maybutnih-fahivtsiv/. (Дата звернення: 13.11.2018).
4. Жук Ю. О. Планування навчальної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: збірник наукових праць. Київ: Атіка, 2005. С. 96–99.
5. Рафальська М. В. Комп’ютерні технології у навчанні математики. URL: http://www.donnu.edu.ua/math/heuristic/dist_conf/Рафальська%20М.pdf (Дата звернення: 19.11.2018).
6. Рафальська М. В. Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів інформатики у процесі навчання методів обчислень: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2010. 26 c.
7. Рафальська М. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтенсифікації навчання методів обчислень у педагогічному університеті. Евристичне навчання математики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Донецьк, 1–3 жовт. 2009 р.). Донецьк, 2009. С. 168–169.
8. Рашевская Н. В. О компьютерном моделировании в курсе теории вероятностей и математической статистики. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: збірник наукових праць. Випуск 3: в 3-х томах. Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ. 2003.Т. 1 : Теорія та методика навчання математики. С. 216–220.
9. Рашевська Н. В. Програмні засоби мобільного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2011. № 1 (21). URL: http://journal.iitta.gov.ua (Дата звернення: 13.11.2018).
10. Рашевська Н. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики у технічному ВНЗ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. Тернопіль, 2011. № 1. С. 148–154.
11. Сігаєва Л.Є. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні дорослих. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Київ, 2013. Вип. 6. С. 245 – 254.
12. Сікора Я. Б. Інформаційні технології у формуванні професійної компетентності майбутнього учителя інформатики. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ, 2010. № 1. С. 110 – 117. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vlush/Ped/2010_1/17.pdf (Дата звернення: 15.11.2018).
13. Теорія та практика змішаного навчання: монографія / В.М. Кухаренко, С.М. Березенська, К.Л. Бугайчук, Н.Ю. Олійник, Т.О. Олійник, О.В. Рибалко, Н.Г. Сиротенко, А.Л. Столяревська; за ред. В.М. Кухаренка. Харків: «Міськдрук», НТУ «ХПІ», 2016. 284 с
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.