Information technologies as a means of optimizing the educational process of institutions of higher education

Authors

  • I.R. Puchkov SHEI «Donbass State Teaching’s Training University»

Keywords:

online - education, distance learning, institutions of higher education, mixed learning, information technology training, training optimization, students, physical and mathematical disciplines

Abstract

The article considers ways to optimize the educational process of institutions of higher education by means of information technologies. These types of distance education services. The characteristic features of information technologies in the educational process of institutions of higher education are highlighted. The use of information technologies in the study of physics and mathematics disciplines has been analyzed.

References

1. Бабанский, Ю.К. Оптимизация процесса обучения. Общедидактический аспект. Москва: Педагогика, 1977. 559 с.

2. Губаш О. П. Ретроспектива систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та підвищенні фахового рівня вчителів. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2009. №6 (14). URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em14/content/09goppol.htm. (Дата звернення: 13.11.2018).

3. Гурмаза В. Сучасні інформаційні технології підготовки майбутніх фахівців. URL: http://intkonf.org/gurmaza-vv-suchasni-informatsiyni-tehnologiyipidgotovki-maybutnih-fahivtsiv/. (Дата звернення: 13.11.2018).

4. Жук Ю. О. Планування навчальної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: збірник наукових праць. Київ: Атіка, 2005. С. 96–99.

5. Рафальська М. В. Комп’ютерні технології у навчанні математики. URL: http://www.donnu.edu.ua/math/heuristic/dist_conf/Рафальська%20М.pdf (Дата звернення: 19.11.2018).

6. Рафальська М. В. Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів інформатики у процесі навчання методів обчислень: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2010. 26 c.

7. Рафальська М. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтенсифікації навчання методів обчислень у педагогічному університеті. Евристичне навчання математики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Донецьк, 1–3 жовт. 2009 р.). Донецьк, 2009. С. 168–169.

8. Рашевская Н. В. О компьютерном моделировании в курсе теории вероятностей и математической статистики. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: збірник наукових праць. Випуск 3: в 3-х томах. Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ. 2003.Т. 1 : Теорія та методика навчання математики. С. 216–220.

9. Рашевська Н. В. Програмні засоби мобільного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2011. № 1 (21). URL: http://journal.iitta.gov.ua (Дата звернення: 13.11.2018).

10. Рашевська Н. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики у технічному ВНЗ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. Тернопіль, 2011. № 1. С. 148–154.

11. Сігаєва Л.Є. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні дорослих. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Київ, 2013. Вип. 6. С. 245 – 254.

12. Сікора Я. Б. Інформаційні технології у формуванні професійної компетентності майбутнього учителя інформатики. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ, 2010. № 1. С. 110 – 117. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vlush/Ped/2010_1/17.pdf (Дата звернення: 15.11.2018).

13. Теорія та практика змішаного навчання: монографія / В.М. Кухаренко, С.М. Березенська, К.Л. Бугайчук, Н.Ю. Олійник, Т.О. Олійник, О.В. Рибалко, Н.Г. Сиротенко, А.Л. Столяревська; за ред. В.М. Кухаренка. Харків: «Міськдрук», НТУ «ХПІ», 2016. 284 с

Published

2018-11-30

How to Cite

Puchkov, I. (2018). Information technologies as a means of optimizing the educational process of institutions of higher education. E-Learning TeXnology, 2, 47–53. Retrieved from https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/15

Issue

Section

Статті