Методи викладання фізики в ДонНАБА

Автор(и)

Ключові слова:

викладання фізики, лабораторні заняття, практичні заняття, вирішення завдань, оцінка знань, міжпредметні зв’язки, віртуальна лабораторія, віртуальний симулятор, лабораторна робота, лабораторний експеримент

Анотація

У статті розглянуто різні форми та методи викладання фізики в ДонНАБА. в умовах суттєвого скорочення часу, що відводиться на час вивчення фізики. Визначено можливості використання деяких активних методів та підходів для ефективної організації процесу вивчення фізики на інженерних спеціальностях. Наголошується на важливості міжпредметних зв’язків, які сприяють успішному оволодінню студентами спеціальних компетенцій, які становлять базу фахових компетенцій. Показано ефективність використання кредитно-модульної системи як у ході поточної, так і під час підсумкової форми контролю знань студентів.

Посилання

1. Бистрова Ю.В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України. Право та інноваційне суспільство. 2015. № 1. С. 27-33.

2. Літвінова М.Б. Методи навчання фізики, адаптовані до сучасного стилю мислення учнівської молоді. Фізика та астрономія в рідній школі. 2018. № 2 (137). С. 26-29.

3. Літвінова М.Б. Проблема скорочення годин з фізики у ЗВТО. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті (19-20 квітня 2018 р., Кропивницький) : мат-ли VІ-ої Міжнар. наук.-практ. онлайн-інт. конф. Кропивницький, 2018. С. 87.

4. Ткаченко Ю.А. Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. № 146. 2017. С. 192-195.

##submission.downloads##

Опубліковано

15-12-2021

Як цитувати

Пучков, І. (2021). Методи викладання фізики в ДонНАБА. Технології електронного навчання, 5, 34–38. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/39