Відкриті системи підтримки процесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики
Ключові слова:
відкриті системи, відкриті системи підтримки процесу навчання, підготовка вчителів математики, підготовка вчителів інформатики, підготовка вчителів фізикиАнотація
В статті розглядаються приклади відкритих систем використання яких доцільне в професійній підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Відкриті системи обрані з урахуванням специфіки підготовки учителів кожної з зазначених галузей.
Посилання
1. Жалдак, М. І. (2010). Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова., 9(16), 3-9.
2. Триус, Ю. В. (2010). Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, (9), 16-29.
3. Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти.
4. Вдовичин, Т. Я. (2016). Використання мережних технологій відкритих систем у навчанні майбутніх бакалаврів інформатики (Докторська дисертація, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання).
5. Величко, В. Є. (2018). Досвід застосування вільного програмного забезпечення в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки, (5).
6. Величко, В. Є. (2016). Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, (52, вип. 2), 18-26.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.