Можливості вільного програмного забезпечення в створенні електронних підручників
Ключові слова:
електронне навчання, вільне програмне забезпечення, електронні освітні ресурсиАнотація
Електронне навчання являє собою адекватну реакцію системи освіти як на запити інформаційного суспільства, так і на можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Високий розвиток та розповсюдження інформаційно-комунікаційних технологій сприяє збільшенню та доступності інформації, що вимагає від сучасної системи освіти дієвих кроків до їх залучення в освітній процес. Вільне програмне забезпечення є не тільки представником інформаційно-комунікаційних технологій, на які воно має суттєвий вплив, а й провідником майбутніх фахівців до використання інформаційних технологій в своїй професійній діяльності. Таким чином постає питання використання вільного програмного забезпечення у створенні ресурсів електронного навчання.
Посилання
1. Панченко Л.Ф. Інформаційно-освітнє середовище сучасного університету монографія / Л.Ф. Панченко : Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010. – 280 с.
2. Білоусова Л. І. Науково-практичні аспекти створення і впровадження електронного підручника для вищої школи / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун //Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – №. 2. – С. 28.
3. Buhu A. et al. Open source software used in E-learning systems with applications in weaving //Conference proceedings of „eLearning and Software for Education“ (eLSE). – Universitatea Nationala de Aparare Carol I, 2013. – №. 03. – С. 434-439.
4. Rahman J. and Khatun M. Workshop on “eXe learning” software for information literacy e-learning modules / European Conference on Information Literacy (ECIL), 19-22 October 2015, Tallinn, Estonia. http://works.bepress.com/jakaria_rahman/13/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.