Відкриті системи підтримки процесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики

Автор(и)

  • Владислав Величко Донбаський державний педагогічний університет, м. Слов’янськ

Ключові слова:

відкриті системи, відкриті системи підтримки процесу навчання, підготовка вчителів математики, підготовка вчителів інформатики, підготовка вчителів фізики

Анотація

В статті розглядаються приклади відкритих систем використання яких доцільне в професійній підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Відкриті системи обрані з урахуванням специфіки підготовки учителів кожної з зазначених галузей.

Посилання

1. Жалдак, М. І. (2010). Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова., 9(16), 3-9.

2. Триус, Ю. В. (2010). Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, (9), 16-29.

3. Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти.

4. Вдовичин, Т. Я. (2016). Використання мережних технологій відкритих систем у навчанні майбутніх бакалаврів інформатики (Докторська дисертація, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання).

5. Величко, В. Є. (2018). Досвід застосування вільного програмного забезпечення в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки, (5).

6. Величко, В. Є. (2016). Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, (52, вип. 2), 18-26.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-11-2018

Як цитувати

Величко, В. (2018). Відкриті системи підтримки процесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Технології електронного навчання, 2, 20–26. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/11