Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime

Автор(и)

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, математика, самостійна робота, Classtime

Анотація

У статті ми проаналізували можливості платформи Classtime для всіх учасників освітнього процесу. Розглянули доцільність використання саме цієї платформи під час організації самостійної роботи учнів на уроках математики. Описали важливість впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Продемонстрували фрагмент уроку геометрії у 7-му класі з використанням платформи Classtime.

Посилання

1. Бісик О.П. Використання освітніх платформ для розвитку рецептивних вмінь учнів основної школи в умовах гібридного навчання / Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. Житомир, 2020. С.42-48.

2. Генсерук Г.Н., Громяк М.І. Використання сервісу Classtime у процесі змішаного навчання / Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. – м. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка. – 2021. – С. 118-120.

3. Морзе Н., Вембер В., Гладун М. 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Вип. 2 (70). С. 28–42.

4. Сидорук Л.М. Використання платформи Classtime в процесі математичної підготовки студентів коледжу / Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІII міжнародної науково-практичної конференції. – м. Кам‘янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. – 2019. – 468 с.

5. Шульга А., Дідух В. Можливості дистанційної освіти в педагогіці партнерства / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 29. Том 4. – 280 с.

6. Classtime. URL: https://www.classtime.com (дата звернення: 29.10.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

26-12-2022

Як цитувати

Сагай, А., & Турка, Т. (2022). Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime. Технології електронного навчання, 6, 50–55. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/56

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають