Педагогічний дизайн як необхідна умова ефективного дистанційного курсу

Автор(и)

Ключові слова:

педагогічний дизайн, дистанційний курс, дистанційне навчання

Анотація

У статті розглянуті питання використання технологій педагогічного дизайну. Висвітлено принципи педагогічного дизайну, що визначають основи якісної й планомірної розробки навчального курсу та максимально повну передачу потрібної інформації в доступній для студентів формі. Проаналізовано моделі педагогічного дизайну та можливості їх використання під час проєктування дистанційних курсів. Розкрито складові дистанційного курсу з урахуванням технологій педагогічного дизайну.

Посилання

1. Cognitive Load Theory and Instructional Design from eLearning Industry. URL: https://elearningindustry.com/cognitive-load-theory-and-instructional-design

2. Instructional Design, Conditions of Learning (Robert Gagné) URL: http://www.instructionaldesign.org/theories/conditions-learning.html

3. Педагогічний дизайн засобів електронного навчання на робочому місці: монографія / В.С. Пономаренко та ін.; за заг. ред. В.С. Пономаренка, О.І. Пушкаря. Харків: ХНЕУ, 2017. 263 с.

4. Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В.М. Кухаренко та ін.; за ред. В.М. Кухаренка. Харків: Міськдрук, НТУ «ХПІ», 2016. 284 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-12-2020

Як цитувати

Глазова, В. (2020). Педагогічний дизайн як необхідна умова ефективного дистанційного курсу. Технології електронного навчання, 4, 46–50. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/28