Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії»
Ключові слова:
eлектронне навчання, дистанційне навчання, філософія, стратегії навчання, освітнє середовище, проблемна ситуаціяАнотація
У статті представлений змістовний аналіз стратегій, проблем і викликів електронного навчання філософії. З’ясовано, що електронне навчання філософії є закономірним етапом технологізації навчання, викликаного загальною інформатизацією суспільства і конкретними викликами сьогодення, що унеможливлюють традиційне навчання. Показано, що e-Learning, з одного боку, надає цілий спектр нових можливостей отримання нових знань з філософії та способів творчої реалізації студентів, але, з іншого боку, супроводжується загрозами суттєвої зміни комунікації, домінування формально-технологічних аспектів, що посилює необхідність фахової спроможності викладача до мотивації та зацікавлення студентів.
Посилання
1. Баумейстер А. Університет майбутнього — це коли навчання не закінчується. The Ukrainians, 2018. URL: https://theukrainians.org/andriy-baumeister/
2. Червінська, Т., Петленко, Ю. Проблеми та виклики дистанційного навчання у вищій освіті України під час пандемії COVID-19. Актуальні проблеми філософії та соціології (27), 2021. 123-129.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.