Pedagogical conditions of information and communication support of scientific researches of future masters and doctors of philosophy in the field of education

Authors

  • Y.V. Topolnyk SHEE «Donbas state pedagogical university»

Keywords:

informatization of education, IC-competence, pedagogical conditions, scientific research, future scientists

Abstract

In the article the aspects of the problem of education informatization are considered. Attention is drawn to the fact that research activities for future masters and PhD is one of the most important means of improving the quality of training and education specialists with higher education. The pedagogical conditions of ensuring the effective formation of information and communication competence of future scientists are determined.

References

1. Биков В. Ю., Спірін О. М., Лупаренко Л. А. Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень. Теорія і практика управління соціальними системами, 2014. №1. С. 3 – 25.

2. Биков В. Ю., Спірін О. М., Шишкіна М. П. Корпоративні інформаційні системи підтримування науково-освітньої діяльності на базі хмаро орієнтованих сервісів. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. Харків : НТУ «ХПІ», 2015. Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. Ч. 2. С. 93 – 121. URL : http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21634.

3. Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання : навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2012. 240 с.

4. Голодюк Л. С. Етапи формування ІКТ-компетентності вчителя-предметника. Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів ЄС : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Полтава, 18-20 листопада 2008 р. Полтава : Полтав. ін-т післядипл. педагог. освіти ім. М. В. Остроградського, 2008. С. 33 – 35.

5. Жалдак М. І., Хомик О. А. Формування інформаційної культури вчителя. International Charity Foundation for History and Development of Computer Science and Technique. ICFCST. URL : http://www.icfcst.kiev.ua/symposium/proceedings/galdak.doc.

6. Кочарян А. Б. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників гуманітарних спеціальностей класичних університетів : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.10; Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Київ, 2016. 20 с.

7. Литвинова С. Г. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) вчителів-предметників. Інформаційні технології та засоби навчання, 2008. Вип. 5. URL : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/index#.VbfSqfntmko.

8. Морзе Н. В., Буйницька О. П. Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу. Інформаційні технології і засоби навчання, 2017. Т. 59. Вип. 3. С. 189 – 200. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_19.

9. Овчарук О. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення : міжнародні підходи. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у контексті євроінтеграційних процесів створення інформаційного освітнього простору : посібник ; за заг. ред. В. Ю. Бикова, О. В. Овчарук ; НАПН України, Ін-т інформ. технол. і засобів навч. К. : Атіка, 2014. С. 7 – 16.

10. Спірін О. М., Носенко Ю. Г., Яцишин А. В. Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 2016. Том 56. № 6. С. 219 – 239.

Published

2018-11-30

How to Cite

Topolnyk, Y. (2018). Pedagogical conditions of information and communication support of scientific researches of future masters and doctors of philosophy in the field of education. E-Learning TeXnology, 2, 38–46. Retrieved from https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/14

Issue

Section

Статті