Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи

Автор(и)

  • Я.В. Топольник ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» https://orcid.org/0000-0001-7885-9454
  • Л.С. Дзина Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Бахмутської міської ради Донецької області https://orcid.org/0000-0002-1403-9817

Ключові слова:

інфографіка, інформація, візуалізація, цифрова компетентність, сервіс, середня школа, учні

Анотація

У статті розглядаються аспекти проблеми формування цифрової компетентності учнів. Звертається увага на те, що під час візуалізації з використанням мультимедійних технологій реалізується основний дидактичний принцип наочності. Зазначено, що ефективним засобом візуалізації матеріалів у середній школі є інфографіка. Наведено типи візуалізаційних категорій (часові ряди, розподіл імовірностей, карти й картограми, ієрархія, мережа). Вказано сервіси для створення інфографіки (Piktochart, Visual.ly, Many Eyes).

Посилання

1. Белоусова Л. И., Житенева Н. В. Дидактические аспекты использования технологий визуализации в учебном процессе общеобразовательной школы. Інформаційні технології і засоби навчання, 2014. Т. 40. № 2. С. 1-13.

2. Бровка Н. В. Интеграция теории и практики обучения математике как средство повышения качества подготовки студентов. Минск: БГУ, 2009. 243 с.

3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. та гол. ред. В. Т. Бусел]. К., Ірпінь:ВТФ „Перун”, 2004. 1440 с.

4. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. М.: Высш. шк., 1991. 207 с.

5. Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом. Комп’ютер у школі та сім’ї, 2011. № 2. С. 44-49.

6. Дем’яненко В. М., Лаврентьєва Г. П., Шишкіна М. П. Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення. Комп’ютер у школі та сім’ї, 2013. № 1. С. 44-48.

7. Семеніхіна О. В. Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: дис.. д-ра пед.наук; 13.00.04. Суми, 2017. 480 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-12-2020

Як цитувати

Топольник, Я., & Дзина, Л. (2020). Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи. Технології електронного навчання, 4, 63–66. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/31