Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії»

Автор(и)

Ключові слова:

eлектронне навчання, дистанційне навчання, філософія, стратегії навчання, освітнє середовище, проблемна ситуація

Анотація

У статті представлений змістовний аналіз стратегій, проблем і викликів електронного навчання філософії. З’ясовано, що електронне навчання філософії є закономірним етапом технологізації навчання, викликаного загальною інформатизацією суспільства і конкретними викликами сьогодення, що унеможливлюють традиційне навчання. Показано, що e-Learning, з одного боку, надає цілий спектр нових можливостей отримання нових знань з філософії та способів творчої реалізації студентів, але, з іншого боку, супроводжується загрозами суттєвої зміни комунікації, домінування формально-технологічних аспектів, що посилює необхідність фахової спроможності викладача до мотивації та зацікавлення студентів.

Посилання

1. Баумейстер А. Університет майбутнього — це коли навчання не закінчується. The Ukrainians, 2018. URL: https://theukrainians.org/andriy-baumeister/

2. Червінська, Т., Петленко, Ю. Проблеми та виклики дистанційного навчання у вищій освіті України під час пандемії COVID-19. Актуальні проблеми філософії та соціології (27), 2021. 123-129.

##submission.downloads##

Опубліковано

26-12-2022

Як цитувати

Скиртач, В., & Мартинов, Р. (2022). Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії». Технології електронного навчання, 6, 56–60. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/57