Використання вебсервіса LiveWorkSheets для створення та перевірки домашніх завдань з математики
Ключові слова:
дистанційне навчання, конструктор інтерактивних робочих листів, оцінка знань, контроль за виконанням домашнього завданняАнотація
У статті розглянуто можливість використання у навчальному процесі інтернет-ресурсів вчителями математики. Розкрито поняття конструктора інтерактивних робочих листів, їх суть роботи. Проведено аналіз роботи веб-сервіса LiveWorkSheets при використанні в освітньому процесі. Висвітлено переваги даної платформи, наведено приклад домашнього завдання з математики.
Посилання
1. Бурда М., Васильєва Д., Особливості навчання математики в умовах воєнного стану (методичні рекомендації)// Математика в рідній школі (№ 4-5 за 2022 рік), С. 6-7
2. Про Національну програму інформатизації: Закон України Документ 74/98-ВР, чинний, поточна редакція. Редакція від 01.08.2016, підстава – 922-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/74/98-%D0%B2%D1%80.
3. Глазова В. В., Садовський П. П. Підготовка вчителя математики до роботи в системі електронного навчання з використанням дистанційних технологій // Зб. наук. пр. фізико-математичного факультету ДДПУ. Слов’янськ, 2018. Вип. 8. С. 139–140.
4. Криштоф С.Д. Підготовка майбутніх учителів природничоматематичних дисциплін до використання Інтернет-підтримки у процесі навчання старшокласників: автореферат дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Д. Криштоф. – Х., 2012 – с. 8
5. Криворучко І. І., Ковтанюк М. С., Використання інтерактивних технологій в освітньому процес Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини/ https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/145-4.pdf
6. Твердохліб І., Організаційно-педагогічне та програмно-технічне забеспечення дистанційного навчання в умовах воєнного стану/ Українській педагогічний журнал (№2 за 2022 рік), https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/603/534 С.122
7. Осіна Н. А., Інтернет - ресурси для роботи педагогічного працівника/ Сайт методиста вищої категорії Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області/ https://sites.google.com/view/osina-zp/
8. Воротников І.П,. Чайковська, Н.В. (2020) Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва: навчально методичний посібник. Київ. Київський університет ім. Бориса Грінченка https://don.kyivcity.gov.ua/files/2020/8/19/90.pdf С. 92
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.