Шляхи підвищення ефективності навчального процесу природничо-математичних дисциплін через використання елементів дистанційного навчання

  • Н.В. Кайдан
  • В.П. Кайдан
  • А.В. Безсмертна
Ключові слова: дистанційна освіта, традиційне навчання, навчальний процес, вища освіта, природничо-математичні дисципліни

Анотація

У статті висвітлено сучасний стан використання елементів дистанційного навчання в навчальному процесі. Розглянуто засоби збільшення ефективності навчального процесу природничо-математичних дисциплін через використання елементів дистанційного навчання в закладах вищої освіти, вказано на їх переваги та недоліки. Проаналізовано проблеми, що виникають з упровадженням елементів дистанційної освіти в навчальний процес та наводяться шляхи розв’язання вказаних проблем.

The article highlights the current state of the elements of distance learning in the educational process. The ways of increasing the efficiency of the educational process of natural and mathematical sciences through the use of the elements of distance learning in higher education, and indicated their advantages and disadvantages. The problems arising from the introduction of elements of distance education in the educational process are analyzed and the solutions to these problems are provided.

Опубліковано
2018-12-10