Мобільне навчання як засіб формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів
Ключові слова:
електронне навчання, мобільне навчання, самоосвітня компетентністьАнотація
Електронне навчання являє собою сучасний погляд педагогічної думки на вимоги інформаційного суспільства. Високий розвиток та розповсюдження інформаційно-комунікаційних технологій сприяє не тільки збільшенню та доступності інформації навчального призначення, а й вимагає від сучасної освіти адекватних і дієвих кроків до їх використання. Розвиток мобільних засобів комунікації та покращення їх характеристик дозволяє говорити про створення нового напряму електронного навчання – мобільного. У статті проаналізовані переваги та недоліки мобільного навчання, розглянуто питання використання мобільного навчання в самоосвітній діяльності та формуванні самоосвітньої компетентності.
Посилання
1. Бугайчук К. Л. Мобильное обучение в высшей школе / К. Бугайчук // Мобильное обучение. – 2008. – № 2. – С. 48–49.
2. Грушева А. А., Філіппова Л. Л. Мобільне навчання: за і проти //Професійна освіта: проблеми і перспективи. – 2015. – №. 8. – С. 100-106.
3. Карполенкова І. В. Дистанційне навчання : переваги та недоліки / І. В. Карполенкова // Фізика в школах України. – 2012. – № 8. – C. 14–18.
4. Колесник М. Ю. Розвиток дистанційної освіти / М. Ю. Колесник // Нові технології навчання : [науково-методичний збірник]. – К., 2003. – Вип. 75. – С. 28–33.
5. Коневщинська О. Е. Організаційні заходи створення ресурсного центру дистанційної освіти для загальноосвітніх навчальних закладів / О. Е. Коневщинська // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2013. – № 8. – С. 31–34.
6. Куклев В. А. Становление системы мобильного обучения в открытом дистанционном образовании: автореф. … д-ра пед. н.: 13.00.01 / Валерий Александрович Куклев; Ульяновский гос. техн. ун-т. – Ульяновск, 2010. – 46 с.
7. Петрович С. Д. Можливості використання мобільних технологій передачі знань / С. Д. Петрович // Комп'ютер у школі та сім'ї. – К. : Фенікс, 2009. – № 5. – С. 17–20.
8. Самойленко О. М. Особливості використання мобільного навчання у підготовці бакалаврів математики //Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2015. – №. 3 (81). – С. 19-23.
9. Семеріков С. О. Мобільне навчання : історія, теорія, методика / [Семеріков С., Теплицький І., Шокалюк С.] // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – К. : Освіта України. – 2008. – № 6. – С. 72–82.
10. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі: монографія / Наук. ред. академік АПН України, д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. Драгоманова, 2009. – 340 с.: іл. – Бібліогр.: с. 284–339.
11. Титова С. В. Мобильное обучение сегодня: стратегии и перспективы / С. В. Титова // Вестник Московского университета: Сер. 19: Лингвистика и межкультурная коммуникация. – 01/2012. – № 1. – С. 9-23.
12. Brabazon T. Mobile Learning: the iPodification of Universities /T. Brabazon, 2007. – 7 p.
13. eLearning Guild. Mobile Learning: What it is, why it matters, and how to incorporate it into your learning strategy. (2008) [Електронний ресурс]: http://www.mlearning.org/knowledge-centre/whatismlearning.
14. Kay A., Goldberg A. Personal dynamic media //Computer. – 1977. – Т. 10. – №. 3. – P. 31-41.
15. Kelly D. Lessons Learned from the MLearnConf 2011 Backchannel. [Електронний ресурс]: http://www.learningsolutionsmag.com/authors/349/david-kelly.
16. MOBL21: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://Mobl21.com.
17. The Mobile Learning Network (MoLeNET): [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.molenet.org.uk.
18. Traxler J. Current State of Mobile Learning //Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. 2009. [Електронний ресурс]: http://www.aupress.ca/index.php/books/120155.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.