Практичні проблеми дистанційного навчання сольному співу в закладах початкової спеціалізованої мистецької освіти
Ключові слова:
дистанційне навчання, сольний спів, спеціалізована мистецька освіта, мистецька школаАнотація
Статтю присвячено проблемам дистанційного навчання в закладах спеціалізованої мистецької освіти, зокрема у процесі навчання сольному співу у мистецьких школах. Описані труднощі, пов’язані з організацією дистанційного навчання, опановуванням здобувачами початкової мистецької освіти ключовими компетентностями, передбаченими освітніми програмами, оскільки існує низка проблем практичного характеру, які потребують свого розв’язання, а саме: затримка аудіо- та відеосигналу під час інтернет-з'єднання; неналежне технічне забезпечення практичного заняття з сольного співу; неможливість синхронного музикування під час співу та акомпанування; відсутність міжособистісного спілкування (вербального, невербального); недостатня обізнаність викладачів мистецьких шкіл з організації дистанційного навчання сольному співу; недосконалість нормативної бази.
Посилання
1. Бондаренко А. І. Дистанційна освіта музикантів-виконавців: проблеми та перспективи // Імідж сучасного педагога: електронне наукове фахове видання. №3 (192), 2020, с. 69-72.
2. Наказ Міністерства культури «Про затвердження типових освітніх програм середнього (базового) підрівня початкової мистецької освіти» (2019). Режим доступу: https://www.dnmczkmo.org.ua/wp-content/uploads/2019/07/Nakaz-562.pdf.
3. Наказ Міністерства культури України «Про затвердження Положення про мистецьку школу» (2018). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1004-18.
4. Наказ Міністерства освіти і науки України «Деякі питання організації дистанційного навчання» (2020). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0941-20.
5. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» (2013). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.
6. Pyz Allan. Sign Language: Fascinating Benefit for Business People. – M.: Ai-Kiu, 1992. – 112 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Технології електронного навчання

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.