Підготовчий етап розробки онлайн курсу «Метод проєктів у навчанні вищої математики»

Автор(и)

  • О.М. Кондратьєва Черкаський державний технологічний університет https://orcid.org/0000-0002-0647-5758
  • С.В. Волков Інститут хімічних технологій Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля (м. Рубіжне) https://orcid.org/0000-0001-7938-3080
  • І.В. Сітак нститут хімічних технологій Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля (м. Рубіжне) https://orcid.org/0000-0003-2593-1293

Ключові слова:

вища математика, проєктне навчання, онлайн курс, інженерна освіта

Анотація

У статті розглядається підготовчий етап розробки навчального змісту онлайн курсу з методу проєктів для викладачів математики вищих технічних університетів. Дослідження представляє модель структури онлайн-курсу «Метод проєктів у навчанні вищої математики», який знаходиться у відкритому доступі на освітній платформі «Викладачу математики вищої школи». Оригінальна версія курсу була розроблена на основі результатів опитування викладачів математики. Завантаживши на платформу оригінальну версію курсу, нам вдалося організувати обговорення запропонованого змісту, структури та режимів подання матеріалів курсу на форум. У статті описується процес модифікації компонентів курсу, вдосконалення навчального матеріалу під час дискусії на форумі.

Посилання

1. Freeman, S., Eddy, S. L., McDonough. M., Smith, M. K., Ocoroafor, N., et al. (2014). Active learning increases student performance in science, engineering and mathematics PNAS, 111(23), 8410-8415.

2. Метод проєктів у навчанні вищої математики. URL://formathematics.com/ uk/kursy/nmk/mpnvm/.

3. Викладачу математики вищої школи. URL://formathematics.com/.

4. Vlasenko, K., Chumak, O., Sitak, I., Lovianova, I., Kondratyeva, O. Training of Mathematical Disciplines Teachers for Higher Educational Institutions as a Contemporary Problem. Universal Journal of Educational Research, 7(9), 2019, 1892-1900.

5. Powell, P. C., & Weenk, W. Project-led engineering education. Lemma Publishers, Utrecht, 2003.

6. Кострова Ю. С. Метод проєктов на занятиях по высшей математике в контексте компетентностного подхода. Молодой ученый, 2011, 8, т.2, 114-117.

7. Власенко К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Рідна школа. Київ, 2008, 3-4,25-27.

8. Kolmos, A. Fink, F.K. & Krogh, L. (eds.): The Aalborg PBL Model. Aalborg: Aalborg University Press, 2004.

9. Власенко К. В., Сітак І. В. Комп’ютерно-орієнтовані практичні заняття із диференціальних рівнянь : навчально-методичний посібник для майбутніх фахівців із інформаційних технологій, Х. : Видавництво «Лідер», 2016.

10. Власенко К. Вища математика: елементи лінійної і векторної алгебри [Електронний ресурс]: Електронний навчально-методичний посібник для студентів технічних ВНЗ. Краматорськ: ДДМА, 2010.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-12-2020

Як цитувати

Кондратьєва, О., Волков, С., & Сітак, І. (2020). Підготовчий етап розробки онлайн курсу «Метод проєктів у навчанні вищої математики». Технології електронного навчання, 4, 56–62. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/30