До питання використання додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • О.С. Воронкін КЗ „Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С. С. Прокоф’єва”

Ключові слова:

вища освіта, технологія навчання, соціальні мережі, додаток Іnstagram

Анотація

В статті розглядаються варіанти застосування додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів. Розкрито основні переваги у використанні Іnstagram у вищій освіті. Дається характеристика офіційних облікових записів в Instagram  українських ВНЗ у порівнянні із світовими університетами. Виявлено слабкі позиції вітчизняних ВНЗ у середовищі Іnstagram, серед яких: низька частота постів і коментарів, відсутність публікацій з відомостями про викладачів, часткове висвітлення заходів, подій, анонсів. Робиться висновок про необхідність використання соціальних мереж, у тому числі додатку Іnstagram, у вищій освіті, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності ВНЗ, налагодженню діалогу із потенційними споживачами освітніх послуг, залученню студентів до спільної навчальної та наукової діяльності.

Посилання

1. Базиленко А. 6,1 млн українців виходять в інтернет з мобільних пристроїв [Електронний ресурс] / А. Базиленко. – Режим доступу : http://watcher.com.ua/2016/08/18/6-1-mln-ukrayintsiv-vyhodyat-v-internet-z-mobilnyh-prystroyiv. – Назва з екрана.

2. Qualman E. Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business / E. Qualman. – 2nd Edition. – USA : John Wiley & Sons, 2012. – 336 p.

3. Антонова О. С. Роль социальных сетей в системе образования / О. С. Антонова, А. А. Колосюк // Финансовая система Украины: проблемы и перспективы развития в условиях трансформации социально-экономических отношений : материалы междунар. научно-практ. конф. (Севастополь, 16–18 мая 2013). – Севастополь : ДІАПІ, 2013. – С. 211–213.

4. Запускалов А. Социальные сети в 2011 году: исследование comScore [Електронний ресурс] / А. Запускалов. – Режим доступу : http://www.cossa.ru/149/11382. – Назва з екрана.

5. Шалимов А. Б. Социальные сети как современная образовательная среда [Електронний ресурс] / А. Б. Шалимов // Дискуссия. – 2013. – № 11 (41). – С. 37–44. – Режим доступу : http://www.journal-discussion.ru/publication.php?id=974. – Назва з екрана.

6. Воронкин А. С. Социальные сети: эволюция, структура, анализ / А. С. Воронкин // Образовательные технологии и общество : международный электронный журнал. – 2014. – Том 17. – № 1. – С. 650–675. – Режим доступа : http://ifets.ieee.org/russian/depository/v17_i1/pdf/21.pdf. – Назва з екрана.

7. Лілія Гриневич запросила ІТ-компанії спільно розробляти нові стандарти вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2016/06/27/liliya-grinevich-zaprosila-it-kompaniyi-spilno-rozroblyati-novi-standarti-vishhoyi-osviti. – Назва з екрана.

8. Instagram [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Instagram. – Назва з екрана.

9. Instagram випередив Twitter за кількістю користувачів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://espreso.tv/news/2015/09/23/instagram_vyperedyv_twitter_za_kilkistyu_korystuvachiv. – Назва з екрана.

10. Яровая М. Аудитория Instagram в Украине: кто, где и что постит (инфографика) [Електронний ресурс] / М. Яровая. – Режим доступу : http://ain.ua/2015/10/30/612480. – Назва з екрана.

11. Галимов Р. Р. Социальные сети как источник информации об абитуриентах / Р. Р. Галимов, И. А. Стефанова // Символ науки. – 2016. – № 1–2. – С. 38–40.

12. Гладких Я. Н. Современные маркетинговые инструменты развития инфраструктуры вуза / Я. Н. Гладких, В. Г. Семенова // Контентус. – 2014. – № 7 (24). – С. 70–78.

13. Топ 200 мировых университетов рейтинга Times Higher Education-QS 2014-2015[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uci-asa.com/rejting-the8.html. – Назва з екрана.

14. Instagram in Education Infographic [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://librariansonthefly.blogspot.in/2013/06/instagram-in-education-infographic.html. – Назва з екрана.

15. Шестеркина Л. П. Студенческая журналистика на просторах интернета: вопросы профессионального становления / Л. П. Шестеркина // Журналистский ежегодник. – 2015. – № 4. – C. 18–23.

16. Заборовская С. В. Социальные сети как виртуальная коммуникативная среда в обучении РКИ / С. В. Заборовская // Проблемы и перспективы языковой подготовки иностранных студентов : материалы Х Международной научнo-практической конференции (12 октября 2015 г.). – Харьков : ХНАДУ, 2015. – C. 93–97.

17. Persico А. Why Innovative Teachers Use Instagram: 7 Ways to Become a Socially Connected Educator [Електронний ресурс] / A. Persico. – Режим доступу : https://www.linkedin.com/pulse/why-innovative-teachers-use-instagram-7-ways-become-socially-persico. – Назва з екрана.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-11-2016

Як цитувати

Воронкін, О. (2016). До питання використання додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів. Технології електронного навчання, 1. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/3