Інформаційно-цифрова культура : засади її розвитку у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту

Автор(и)

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні фахівці фізичної культури і спорту, інформаційно-цифрова компетентність, методологічні підходи

Анотація

Статтю присвячено висвітленню методологічних підходів до розвитку інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців ФКіС. Визначені методологічні підходи (цілісний, професійно особистісний, діяльнісний, середовищний) дозволяють охарактеризувати професійну підготовку майбутніх фахівців ФКіС як керований процес впливу на розвиток їх інформаційно-цифрової культури в межах ЗВО. Враховуючи складність системи методологічних підходів, можна стверджувати, що жоден з них не може бути реалізованим повною мірою у відриві від їх сукупності.

Посилання

1. Атанов Г. О. Теорія діяльнісного навчання. Київ : Кондор, 2007. 370 с.

2. Зязюн І. А. Педагогічне наукове дослідження в контексті цілісного підходу. Порівняльна професійна педагогіка. 2011. Вип. 1. С. 19 – 30.

3. Каган М. С. Системный подход и гуманитарное знание. Ленинград : ЛГУ, 1991. 384 с.

4. Кремень В. Педагогічна синергетика : понятійно-категоріальний синтез. Теорія і практика управління соціальними системами. 2013. №3. С.3-19.

5. Мануйлов Ю. С. Средовый подход в воспитании : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.01. Москва, 1997.

6. Маркова А. К. Психология профессионализма. Москва : МГФ «Знание», 1996. 308 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-12-2020

Як цитувати

Лазоренко, С. (2020). Інформаційно-цифрова культура : засади її розвитку у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Технології електронного навчання, 4, 36–40. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/25