Організація дистанційного навчання в Google Classroom

Автор(и)

  • Б.Б. Беседін ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • Г.О. Вагнер ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • О.В. Смоляков ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Ключові слова:

дистанційне навчання, Google Classroom, клас, система управління навчанням

Анотація

У статті розглядається проблема організації дистанційного навчання за допомогою спеціальних онлайн-сервісів. Запропоновано та досліджено використання сервісу Google Classroom, його характеристика та шляхи використання в організації дистанційного навчання. Google Classroom - це онлайн-сервіс для створення освітніх ресурсів - класів. З його допомогою викладачі можуть давати завдання студентам, оцінювати їх роботи, а також робити різні інформаційні оголошення. Розглянуто як позитивні так і негативні аспекти сервісу.

Посилання

1. Google Класс. [Електронный ресурс] / Справка-Класс. – 2015. Режим доступа: https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru&ref_topic=6020277.

2. Пліш І.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в школах приватної форми власності [Електронний ресурс] / І.В. Пліш // Інформаційні технології і засоби навчання. − 2012. – №1 (27). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua.

3. Тарасова С.М. Інформаційно-комунікативні технології в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом/ науковий вісник МДУ імені В.О. Сухомлинського, Випуск 1.31. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2010. – ст.173-180.

4. Як навчатися дистанційно. [Електронный ресурс] Режим доступа: http://dist.karazin.ua/for-teachers/how-teach-remotely.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-11-2018

Як цитувати

Беседін, Б., Вагнер, Г., & Смоляков, О. (2018). Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання, 2, 24–31. вилучено із https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/12