Використання віртуальної лабораторії PhET для організації проведення самостійного фізичного експерименту
Ключові слова:
дослід, самостійна експериментальна діяльність, диференціація, модель, інтегровані знання, комплексністьАнотація
У статті, на прикладі виконання лабораторної роботи з оптики «Визначення показника заломлення скла», висвітлено можливості використання віртуальної лабораторії PhET для проведення самостійної експериментальної діяльності здобувачів освіти. Розкрито можливості розширення спектру фізичних дослідів за темою вивчення та реалізації диференційованого підходу до їх проведення. Показано доцільність використання віртуальних лабораторій для проведення експерименту на більш високому рівні, порівняння результатів та створення у такий спосіб можливостей точнішого визначення досліджуваних параметрів. Окреслено переваги поєднання реального та віртуального експерименту у комплексному формуванні свідомих знань та практичних навичок.
Посилання
1. Желюк О.М. Засоби НІТ у навчальному фізичному експерименті /О.М.Желюк // Фізика та астрономія в школі. – 2003. – No1. – С.39-43.
2. Лаврова А. В. Шкільний фізичний експеримент з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / А. В. Лаврова, В. Ф.Заболотний // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. – Вип. 20. – С. 136-139.
3. Ляшенко Ю.О., Дідук В.А. та ін. Розробка та методика астосування автоматизованого апаратно-програмного комплексу для проведення лабораторних робіт з фізики. Вісник Черкаського університету . 2016. No 17. С. 102-109.
4. Петриця А. Особливості використання цифрових лабораторій у навчальному фізичному експерименті / А. Петриця // Молодь і ринок. – 2014. – No 6. –С.44-48.
5. Юрченко А.О., Хворостіна Ю.В. Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту. Науковий вісник Ужгородського університету. серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2016, No 2 (39). С. 281-283.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.