До питання використання додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів

  • О.С. Воронкін
Ключові слова: вища освіта, технологія навчання, соціальні мережі, додаток Іnstagram

Анотація

В статті розглядаються варіанти застосування додатку Іnstagram у навчанні студентів вищих навчальних закладів. Розкрито основні переваги у використанні Іnstagram у вищій освіті. Дається характеристика офіційних облікових записів в Instagram  українських ВНЗ у порівнянні із світовими університетами. Виявлено слабкі позиції вітчизняних ВНЗ у середовищі Іnstagram, серед яких: низька частота постів і коментарів, відсутність публікацій з відомостями про викладачів, часткове висвітлення заходів, подій, анонсів. Робиться висновок про необхідність використання соціальних мереж, у тому числі додатку Іnstagram, у вищій освіті, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності ВНЗ, налагодженню діалогу із потенційними споживачами освітніх послуг, залученню студентів до спільної навчальної та наукової діяльності.

The article deals with the options of Instagram use in university students training. It reveals the basic advantages of using Instagram in higher education; Describes the official Instagram accounts of Ukrainian universities in comparison with world universities. Weak positions of Ukrainian universities concerning Instagram have been revealed, including: low frequency of posts and comments, lackof publications with information on lectures, partial coverage ofactivities, events and announcements. The necessity of social networks use including Instagram in higher education has been concluded. In addition, it will improve competitiveness, communication with potential consumers of educational services, student involvement in both academic and scientific activities.

Опубліковано
2016-11-13